fb
+420 773 003 448 (munkanapokon 8-15)

Top 5 stílusos gyakorlatok jobb alak

  18. 08. 2017      A divat világában

Hogyan lehet megtartani illeszkedés és viselet elegáns ruhát? Íme néhány gyakorlatokat feszesebb alak. Az alapja egy elegáns ruhát, amelyben jól érzi magát, dallam a többi a következő gyakorlatokat. Azért választottuk egy ruhát a jelenlegi gyűjtemény Desigual Sport őszi / téli 2017.

Azért választottuk a T-shirt, klasszikus stílusú, culottes futócipő. Egyedi darab tervezés Galaktikus. A márka Desigual nagy, hogy az egyéni sportok algyűjteményből termékeket kínál mindenféle. Tól felsők, mellények, ingek, pulóverek, kabátok, nadrág le, szoknyák, leggings, nadrág és cipő. Továbbá, a különböző táskák, sport táskák vagy hátizsákok. Tehát sok közül lehet választani.

Szereld hosszabb vagyunk, az íze is.

1) Plank (deszka)

Ez a gyakorlat kategóriájába tartozik - fogyasztó. Fontos, hogy hasonlítsa össze a könyökét a vállát és a csukló, könyök, kéz, ezért van, mielőtt egy ököl. Összpontosítani minden energiánkat az a test közepén, vagy egy kemény hasa, nem hajlik a csípő és a fenék nyomja a talaj felé, így lehetőség van a szint vissza. Lábak kissé szét vagy össze.

2) hegymászó

Ez ismét egy gyakorlat erősíti az egész testet. Testtartás hasonló az előző gyakorlat. Palms mellett újra a karok egymástól vállmagasságban. Belly van kikövezve, az alsó szinten a hát és a kilégzés, rendszeres időközönként, vonzzák a térd alatta. Egyenes vagy szögben oldalra. Ez a gyakorlat nagyszerű, különösen a hasi izmok.

3) crunches

A harmadik edzés jól ismert és kevésbé népszerű most. Klasszikus felülést. A lábak szintje a csípő, a karok, a nyak, váll, lefelé nyomja a füle. Minden lélegzetet felemeli a mellkas fel ülő helyzetbe, miközben megpróbálta tartani a lábát a földre, és ki a mell.

4) Olló

Ez a gyakorlat valóban mészárlást. Lean on könyök, váll le ismét távol a füle, húzza a derekáról és tenyerek az oldalához. Felemelte a lábát kb 15 cm-rel a talaj és vágott napnutýma láb egyik oldalról a másikra.

5) aktiváló medence

A gyakorlat különösen megerősödött a végső alján. Összehasonlítva ment a szint a csípő, a hátán feküdt, karjait a oldalon, és töltse levegőt felemeli a medence felfelé. Nem úgy ass vissza a földre, mindig hagyjon legalább egy centiméter fölé.

Javasoljuk: 3 db 12 ismétléssel, legalább 1 / nap közben gyakorolja már fájt. Ezután meg kell adni - ismétlem, több kihívást jelentő feladatok. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, és ami a legfontosabb - legyen más! ;)

Hogyan néznek ki a különböző gyakorlatok, a gyakorlatban ez látható az alábbi videó ... Dolgozzanak ki velünk ... :-)

Megjelenítette: Nikol Valešová

Tetszik az olvasmány?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés és, hirdetések, mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Részletes leírás