fb
+420 773 003 448 (munkanapokon 8-15)

Segíts a Toms márkának számokban

  28. 04. 2017      A divat világában

Toms minden bizonnyal jól tudod, nem csak az innovatív tervezés és kreatív espadrilles lábbelirôl híres a Toms márka. A céget 2006-ban alapította az amerikai vállalkozó Blake Mycoskie, aki egy argentín faluban azzal szembesült, hogy a gyerekeknek nincs cipőjük. Segítségül hazatérvén létrehozta a TOMS márkát, aminek célja, hogy minden eladott pár cipő után egy másikat ajándékoz rászorulók számára, ez a „One for One” kampány. Kínálatunkban megtalálod a TOMS márka több színét és fazonját. Ezeket a kényelmes, laza, de mégis kifinomult lábbeliket ajánljuk kortól, nemtől, illetve alkalomtól függetlenül bárkinek, aki valami különlegesre vágyik.

One for One

Büszkék vagyunk arra, hogy részese lehetünk a Toms család márkának, és így hozzájárulunk hogy segítsünk másokon. One for One

1) Minden eladott cipőért  egy gyerek kap egy második pár cipőt ingyen.

2) Minden egyes eladott hátizsák vagy táska, szülési csomag a biztonságos szülés érdekében.

Toms

2006 óta 70 millió cipőt sikerült adományozni gyermekeknek szerte a világon, és több mint 70 millió anya kapott  biztonságos szülés. Ez csodálatos, hogy a világban még történnek ilyen dolgok, mint a szerelem és másokon segítség. Itt meg is állhatunk egy pillanatra, Mi lehet majd megáll egy pillanatra, mert a szeretet és a béke mindig érvényesül. ;)

És mi aToms idei szezon trendje? Nézd meg inspiráló videónkat.

Megjelenítette: Nikol Valešová

Tetszik az olvasmány?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés és, hirdetések, mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Részletes leírás