-20 % - GAP + UA ezzel a kóddal 20EXTRA Vége 14 óra múlva 6 perc
+420 773 003 448 (munkanapokon 9-15)

Az áruk nem felelnek meg nekem. Mit kellene tennem?

Hogyan kell csinálni:

  • az áru a kiszállítástól számított 14 napon belül kicserélhető vagy visszaküldhető
  • kérjük, küldje el nekünk felhasználatlanul és szennyezetlenül
  • csatolja a számla egy példányát, amelyet az e-mailben talál " Tárcsázott + számla " témával
    * Nem találta a számlát az e-mailben? Csak írja be a rendelés számát.
  • írd meg nekünk a bankszámlaszámot vagy a csere igényét (milyen áruk / méret)
  • cipő esetén kérjük - küldje el nekünk sértetlen és ragasztás nélküli eredeti dobozban
    * Ruházat és kiegészítők esetében a címkék bizonyítják, hogy az árut nem viselték.

Szállítási címünk:

Különböző.cz
Šimerova 3
Pilsen, 30100

* Itt személyesen is visszaadhatja vagy kicserélheti az árut.

Előnyösebb visszatérés a Mailroom-on keresztül:

  • csomagolja be a visszaküldendő árut
  • válassza ki a legközelebbi Zásilkovna kirendeltséget a https://www.zasilkovna.cz/pobocky címen
  • mondja a pultnál a " 94846754 " kódot
  • kézbesítés után visszaigazolást kap
  • ha nem fizet semmit a postai küldeményben, a szolgáltatás árát (39 CZK) levonják a visszatérítéséből
  • árucsere esetén teljesen INGYENES a postai megrendelés útján

A visszaszállított küldemény feldolgozása után várjon egy megerősítő e-mailt.