fb

Belépés és regisztráció

Jelentkezz be a Facebook

Bejelentkezési facebook

Hogyan működik a hűségprogram?

A mi hűségprogram gyűjt pontokat minden vásárlás a regisztrált számlájához. Ha vásárolni "Regisztráció nélkül", így nem töltheti be a pontokat, mert a rendszer nem tudja, hogy melyik fiókba a tiéd. Tehát, ha azt szeretnénk, hogy pontokat gyűjt - átváltani fiókját regisztrált megrendelés visszaigazolás, vagy egyszerűen csak regisztrálni;)

A jelenlegi állapot rámutat talál a bejelentkezés után a jobb felső sarokban kattintás után a választás "hűségprogram". Bónusz pontot, akkor választhat az ajándékok a " események és akciók - ajándék pontokat ."

Kiválaszthatja sok értékes és eredeti ajándékokat. Megéri megnézni hűségprogram, mert mindig hop néhány ellenállhatatlan újdonság;)

Áruk nekem nem. Mit kell tennem?

Áruk könnyen visszatérhet vagy csere 14 napon belül a szállítás. Csak használatlan és szennyezetlen árut küld vissza címünkre, együtt a számla másolatát, és a szállítás tulajdonítható, hogy szeretne visszatérni vagy csere árut. Abban az esetben, csere jelezze, hogy milyen áruk / méret akarsz változtatni. Abban az esetben, cserébe azt mutatják, egy bankszámlaszám, ahol szeretné, hogy visszaadja a pénzt.

Cím küldésére a Different.cz, Šimerova 3, Pilsen 30,100th Visszatérhet vagy csere árut személyesen.

Cipő kérem - gyere vissza hozzánk, az ép és nepolepené eredeti dobozában. A ruházat és kiegészítők címkék bizonyítja, hogy az áru nem kopott.

Akkor mindent raktáron?

Minden áru raktáron és szállították neki szinte azonnal. 12:00 megrendelések általában szállított ugyanazon a munkanapon. Szállítási idő általában 1-2 munkanap.

Ha úgy dönt, személyes gyűjteménye a bolt Pilsen, csak várni egy visszaigazoló e-mailt, hogy a tárgyak készen.

Nem kell az én méretem, vagy darab, amit kell. Azt is, hogy őket?

Ami a jelenlegi gyűjtemény, így biztos, hogy próbálja ki! A minden terméket lehet tölteni funkció megtekintése ár / méret. Ez a funkció egyértelműen meghaladja a címke minden egyes termék;) Kattints, adja meg e-mail címét és a kívánt méretet (ha a termék mérete), és a rendszer automatikusan értesíti Önt, amint az adott darab / Stock méret.

Ezek befejeződött "házőrző" elsősorban keresi a központi raktárba, és próbálja (ha van) az áruk a lehető leggyorsabban, hogy rendelni.

Visszatérek az árut vissza. Meddig várhatok visszatérítést?

Mindig azt vissza a pénzt a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 napon belül az áruk átvételének vissza címünkre: Different.cz, Šimerova 3, Pilsen 30100. igazán próbál keményen, ezért kérjük, legyen türelemmel, és lépjen kapcsolatba velünk, ha a pénz vissza a számlájára ebben az időben.

Pénzüket minden esetben, ne aggódj. Támasztja alá az a több tízezer elégedett ügyfél 2008 óta.