fb
+420 773 003 448 (munkanapokon 8-15)

Reklamálni szretnénk. Hogyan csináljam?

Reklamálás esetén, küldje vissza az árúcikket együtt, a számla másolatával, és kérjük, írja meg az észlelt problémát.
Erre a címre: 

Csomagküldő Differenta
ID: 9596421
Teve utca 601139 Budapest
Magyarország

Megpróbáljuk elrendezni a problémát, a lehetô leggyorsabban. Kérjük vegye figyelembe hogy, nem mi vagyunk az árúcikk gyártói, hanem az eladói. Ezért, a nekünk a gyártóval kell kapcsolatba lépnünk, amely lehet hogy meghaladja a 30 napot, az adott törvény szerint. Elôre, szeretnénk elnézést kérni, ha probléma adódna.

Reklamálás esetén, tájékoztatjuk, email-ben, és ügyfélszolgálatunk is a segítségére lessz. Köszönjük.

Vissza szertném küldeni az árút? Mennyi ideig várható, az összeg visszatérítése?

Az összeget a lehetô leggyorsabban visszatérítjük, amint a csomag megérkezik címünkre, legkésôbb 14 napon belül, visszatérítjük a befizetett összeget. A cím: 

Csomagküldő Differenta
ID: 9596421
Teve utca 601139 Budapest
Magyarország

Szíves türelmét kérjük, ha esetleg tovább tartana. De, semiképp nem kell aggódnia, a pénzösszeg miatt, ezt biztosíthatják vásárlóink 2008-óta.

Minden van készleten?

Minden áru van KÉSZLETEN és azonnal kiszállítjuk. A megrendeléseket általában, még azon a munkanapon 12:00-ig kiszállítjuk. A kiszállítás 1-2 munkanap.

 

Az árú nem megfelelô. Mit kell tennem?

Az árút visszacserélheti 14 napon belül a szállítási idôtôl számítva. Kérjük csak használatlan és szennyezetlen árut küldjôn vissza címünkre. És ezt együtt a számla másolatával. Abban az esetben, ha szeretné visszacserélni az árút, kérjük  jelezze, hogy milyen árún és / méreten szeretne változatni. És ha pedig az összeget szeretné vissza, kérjük a bankszámlaszámát, hogy vissza tudjuk téríteni.

A megadott cím:

Csomagküldő Differenta
ID: 9596421
Teve utca 601139 Budapest
Magyarország

Az árut személyesen, személyesen is visszacserélheti.

A cipôket, kérjük eredeti dobozban küldje vissza, és a ruhákat pedig a ruha akasztóval együtt. Így, biztosak lehetünk benne, hogy, a cipô és a ruha, nem volt viselve.

Hogyan működik a hűségprogram?

A hűségprogram egy kedvezményprogram, amellyel pontokat gyűjthet, minden vásárláskor a regisztrált számlájához. Ha "Regisztráció nélkül" vásárol így, nem töltheti be a pontokat, mert a rendszer ezáltal nemengedi. Tehát ha szeretne pontokat gyűjteni, akkor, regisztráljon rögtön oldalunkon :-) 

Az aktuális állapot a hűségpontokról, a jobb felsô sarokban található, a Kedvezmények, Akciók - nál ;)  Az összegyűjtött pontokért, különbözô ajándékokat választhat. 

Hűségprogramunkban, az élmények mellet a pontokat is gyűjtheti. És, a csodás ajándékok közül is válogathat.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés és, hirdetések, mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Részletes leírás