−15 % mindenre ezzel a kóddal DIFFERENTA15Vége 172 óra múlva 12 perc
+420 773 003 448 (munkanapokon 9-15)

Utánvét esetén fizethetek bankártyával?

Minden fuvarozó különböző fizetési lehetőségeket kínál, ezért jó, ha közvetlenül egy adott szolgáltatótól kap információt.

A fizetési terminál elérhetőségét ellenőrizheti a magyar postai fiókban: https://www.postaonline.com/search-package

A PPL-nél nemcsak készpénzben, hanem hitelkártyával is készpénzzel fizet. Ezt a szolgáltatást nem terheli a kedvezményezett. A Magyar Köztársaságban kibocsátott összes közös fizetés kártyával fizethető.

Akár kártyával is fizethet a Csomagküldô szolgálat fiókjában, a következő linket találja: 

https://www.csomagkuldo.hu/ 

 

Hogyan csomagolunk?

Szeretettel csomagolunk. 
  • Minden terméket gondosan, és alaposan ellenôrzünk. A csomagoláshoz, speciális betétet használunk, és nagyon vigyázunk arra, hogy a csomag ne sérüljön meg.
  • Igyekszünk újrahasznosított anyagokkal dolgozni, hogy védjük a környezetünket. Az újrahasznosított dobozt úgy ismered meg, hogy az oldalán, úgynevezett "Eco doboz" felirat található. 
De ha esetleg, mégis segítségre lenne szükségetek, mindenképp szóljatok, vagy írjatok. Ígérjük, hogy mindenben segítünk. 
 

Mit kell tennem ha reklamálni szeretnék?

Amennyiben reklamálni szeretné a terméket. Kérjük töltse ki a reklamációs űrlapunkat, > ITT

Kérjük, a terméket bármelyik szállító céggel, küldje vissza a következő címre:

Ezred utca B2/11.
ID: 94877590
1044
Budapest
Nyitvatartás:
H–P 08:00–16:00

Az átvevőhely pozíciója:
Packeta átvételi pont

Átvevőhely azonosító:
13383

Megpróbáljuk elrendezni a problémát, a lehetô leggyorsabban.
Kérjük vegye figyelembe hogy, nem mi vagyunk az árúcikk gyártói, hanem az eladói.
Ezért, a nekünk a gyártóval kell kapcsolatba lépnünk, amely lehet hogy meghaladja a 30 napot, az adott törvény szerint. Elôre, szeretnénk elnézést kérni, ha probléma adódna.

Reklamálás esetén, tájékoztatjuk, email-ben, és ügyfélszolgálatunk is a segítségére lesz.

Köszönjük! 

Vissza szeretném küldeni a terméket? Mikorra várható az összeg visszatérítése?

Nem megfelelô a termék? Akkor kérjük töltse ki a visszaküldési űrlapot > ITT
  • a terméket 14 napon belül vissza kell küldeni,  az átvételi naptól számítva 
  • kérjük, a terméket, használhatatlan állapotban, és a címkével együtt visszaküldeni
  • cipő esetén, kérjük - sértetlen és ragasztás nélküli eredeti dobozában küldje vissza

Ezred utca B2/11.
ID: 94877590
1044
Budapest


Nyitvatartás:
H–P 08:00–16:00

Az átvevőhely pozíciója:
Packeta átvételi pont

Átvevőhely azonosító:
13383

Minden van készleten?

Minden termék VAN KÉSZLETEN, és a lehetô leggyorsabban küldjük a csomagot. Garantáljuk a minôséget, minden termékünk eredeti.

Széles választékkal, minőségi szolgáltatásokkal és sok figyelmességgel, szeretnénk örömet okozni mindenkinek.